الأربعاء، ١ أغسطس ٢٠٠٧

وجع في قلبي

اللهم انا نسالك الصبر عند المصيبة وانا لله وانا اليه راجعون


اللهم انا نسالك ان تجعلنا من عبادك الصابرين








بنعى الاحساس مات الاحساس الله يرحمه

ولا عزاء للسيدات

ان شاء الله احكي عن قصة الاحساس عن قريب











هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

لاحول ولا قوة الا بالله00 انا لله وانا اليه راجعون00يعنى صعبان عليكى قولى العصفور00طب كان من باب اولى تجيبى صور البنى ادمين المسلمين الى بيدبحو كلى دقيقه فى جميع انحاء العالم00 سلميلى على الاحساس00 وعايز اسمع قصته بسرعه00

Friend يقول...

احنا مش حاسين بأنفسنا هنحس بغيرنا 0000 عصفوره أل 00000
فى حوار تليفزيونى مع دكتور امراض نفسيه و عصبيه بيتسأل عن شعور المجرم عندما يعمل جريمته قال : عموما لوالنسان أدرك حقيقته السيئه لن يقدر أن يتعايش معها و ستبدا عوامل الهدم داخله فى العمل و لكننا لانواجه انفسنا و نكذب عليها فالراقصه بترقص و تقول قوينى يا رب و الحرامى بسرق و يقول يارب أسترها عليا000 فنحن نتعمد طمس احساسنا بما نفعل لكى نقدر نعيش مع ذواتنا و لا عزاء للأحساس