الأحد، ١٧ فبراير ٢٠٠٨

قمر العيلة


ايوه ايه عمركوا ما شوفتوا حد بيدلع نفسه انا قولت اوفر عليكوا واغنى لنفسي بالفعل في مثل هذا اليوم من كام سنة -مش هقول اد ايه متهرجوش- بس اكيد مش من كتير اتولدت انا المدونة اللي اسمى شوية وشوية واصبح لعائلتى الكريمة قمر ينور لهم بالليل - مش يزن بالليل لا قدر الله- بس اكيد كنت طفلة طبيعة وميكونش اللي بناتى عاملينه فيا ده تخليص حق لمامتى وبابتى.

اصدقائي الغاليين عملوا لي عيد ميلاد يوم الخميس وكان جميل جزاهم الله خيرا

ووصلتنى رسائل جميلة جداً من اصحابي واخواتى وتليفونات بقي مقولكوش، الحمد لله الذى انزل المحبة في قلوبنا جميعاً لنسعد بعضنا البعض.

احلي رسالة مش هقول من مين انتو خمنوا:

اهديكي عمرى يا عمرى وقلبي لكي هدية

مقامك سما فوق السماء ونجومها ليكي هدية

كل سنة وانت طيبة

يا اعز واغلي ما لي

وعلي فكرة مخكوا ميروحش بعيد مش من زوجى لان احنا افعال لا اقوال زى ما بيقول

بس بجد حاسة بحب مالي قلبي بيكوا كلكوا وطايرة بيكوا

جزاكم الله خيراً علي كل شئ

احبكوا في الله

هناك ٦ تعليقات:

غير معرف يقول...

كل سنة وانت بخير وسعادة وحب وعلم ودين وحج وعمرة ونجاح للبنات ورزق واسع ودعوات مستجابة وصحى لك ولكل من تحبيهم وتحقيق لكل امالك اميييييييييين
نور الفجر

غير معرف يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
كل عام و انت بخير و تكون أيام فى الخير

من الجميل ان الأنسان يرى الجمال فى كل شىء حوله و أن يحس بالخير فى كل لحظه و مع كل أنسان

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

غير معرف يقول...

مساء الخير ياجميل كل سنة وانتى طيبة وعقبال الكتير ان شاء اللة على فكرة حلوة قوى التورتة الجميلة ديةبس اة لو كانت بتتاكل كان يبقى احلى ماهى اصل التورتةصورةمهمة وخصوصا ال16 سنة دول بالظبط وارجع واقولك ان العمر دة احساس وان الاحساس دة جميل قوى اختك امش

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

كل سنة وانتي طيبة

FadFadA يقول...

كل سنة و انت أفضل مما تتمني و إلى الله اقرب

محمد

رفقة عمر يقول...

كل سنه وحضرتك طيبه
وربنا يزيد محبينك كماان وكمان حضرتك عيد ميلادك فى نفس شهرى انا كمان فبراير بس واحد فبراير