الاثنين، ٢٦ يناير ٢٠٠٩

مناجاه

وأنا اصلي الظهر في المسجد والجو شديد الحرارة خارجه وداخله مختلف تماماً ، اغلقنا الزجاج واذا بالمسجد عبارة عن روضة من الجنة الجو رائع والضوء خافت واحساس بانك في الجنة وتمنيت لو الوقت يطول لاستمتع بهذا الصفاء النفسي وأنام واناجى ربي خالقي واخذت ادعو واتمتم بهذه المناجاة وتمنيت لو يطلقوا سراحي فأبقي بجانبه فهلا تحثوهم فيطلقوا سراحي!!!!!!
سبحانك اللهم جل علاك

لطفا بعبدك خالقي رحماك

يا كاشف البلوى أتيتك راجيا

أرجو رضاك فليس لي إلاك

إن كان حظي في الحياة قليلها

فالصبر يا مولايا فيه رضاك

ما حيلتي والعجز غاية قوتي

فإذا قضيت فمن يرد قضاك

وجهت وجهي نحو بيتك داعيا

يامن تجيب العبد إذ ناداك

بك أستجير ومن يجير سواك

فارحم ضعيفا يحتمي بحماك

يارب قد أذنبت فاغفر زلتي

أنت المجيب لكل من ناداك

هناك ١٥ تعليقًا:

ستيتة يقول...

الست الانسانة كتير
وحشاني انتي فين
مناجاة جميلة تقبل الله منك وزادك قربا وقبولا
ممومكن لو فيها رزالة اعرف بره المسجد كان حر ازاي وحنا في امشير؟؟؟؟؟
تحياتي

ستيتة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
رفقة عمر يقول...

جميله قوى المناجاة ربنا يقبلنا فى عبادة الصالحين
اللهم امين

romansy يقول...

اللهم استجب لنا دعاءنا يارحم الراحمين


وادخلنا الجنه اجمعين

أنسانة-شوية وشوية يقول...

ستيتة

الله يكرمك معلش عندى شوية امتحانات كده اخلص واظهر علي طول فوريرة، اما عن الجو يوم الخميس كان حر جداً لدرجة ولا بلاش الطيب احسن
منورة يا قمر

أنسانة-شوية وشوية يقول...

رفقتى الجميلة

وحشااااااااااااااانى جداً، اللهم آمين

أنسانة-شوية وشوية يقول...

رومانسي

آمين اللهم تقبل دعائنا، جزاك الله خيرا

غير معرف يقول...

انسانة كتير اوى واللهى دعائك هز ما بدخلى من كل الاحاسيس الجميلة بجد اتى فى الوقت كد انفطر من البكاء اللهم تقبل دعائك وصلاتك يارب العالمين يارب اجمعنا على خير فى رياض الجنة اممممممين يا رب العالمين


قتطى

بنوتة يقول...

امين يا رب العالميت
مناجاى جميلة جدا تقبل من ومنكى
تحياتى ليكى

mohamed ghalia يقول...

رائعة تلك المناجاة
رزقنا الله وإياكى الإخلاص
دمتى بكل الود
فى حفظ الله

عاشقه وغلبانه يقول...

جميله اوي
ممكن استأذنك اخدها عندي المدونه بعد اذنك طبعا..؟؟

أنسانة-شوية وشوية يقول...

بنوتة

منورانى الله يكرمك، ربنا يرزقنا الاخلاص يا رب

أنسانة-شوية وشوية يقول...

محمد غاليا

يارب انا وانت والمسلمين جميعاً، نورت المدونة

أنسانة-شوية وشوية يقول...

عاشقة وغلبانة

المدونة منورة بوجدكم بجد، يا حبيبتى دى مناجاة انا سمعتها انا مش صاحبتها كانت في فيلم تسجيلي اسمه لي لي وعجبتنى جداً ودى منفعة عامة خدى اللي انت عايزه سواء كان بتاعى او لا طبعاً، ربنا يتقبل منا جميعاً

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

انسانه
بحبك قوى
ربنا يرضى عنك يا غاليه
اسأل الله ان يتقبل منك ويراضيك