الثلاثاء، ١٨ نوفمبر ٢٠٠٨

الخيــــوط

العلاقة بينى وبين الخيوط علاقة غريبة انا أحب الخيوط جدا جدا بكل اشكالها والوانها. احب أشكل الخيوط زى ما انا عايزة . امسكها الفها احركها مع الابرة يميناً ويساراً، اشغل غرز واجرب اخري لأري كل اللي نفسي حبايبي يمسكوه او يلبسوه فهذه شنطة تمسكها حبيبتى وتلك كوفيه ترتبط به في ساعات البرد لتدفئه وتذكره بي وتكون عوضاً عنى حتى نلتقي، وذاك جوانتى يربت علي يداها حتى تدفئ في ليالي الشتاء الباردة واخر بانشو يلف صغيرتي حتى يكون لها حماية من لحظات برد قد تمر بها فهو يلفها كاملة كأنى أحتضنها
فها هى الخيوط تقوم لبعض الوقت بما ارسم لهم من أدوار في حياتهم وحياتى وعلي ذوقي
أنا احب الخيـوط

هناك ٩ تعليقات:

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

Friend

- الأنسان يضع جزء من نفسه فيما يصنع بحب.وعادتا الأشياء تختزن زكرياتنا فيها.

- انا عادتا بتكلم كتير كل مره،
فتصبحى على خير.

و السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

غير معرف يقول...

كل واحد لية هوايه اما انا عندى هواية غريبة اوى حب الاطفال او العب معاهم وحب التلوين وحولت استخدم مرة الخيوط ولكن فشلت زى ما فشلت حاجات كتير عندى معلش دة حبة كابة منى على العموم موضوع جمممممميل


قطتى

رفقة عمر يقول...

ماشاء الله مشاعرك فى التعبير عن الحب بسيطه ولكنها فى قمه الرومانسيه
بجدمدونتك بطريق غير مباشر رومانسيه وفيها كميه تعبير عن الحب جميله قوى
ادام الله عليكى نعمه الحب وبارك لك فى احبابك
اللهم امين

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

احب ان أقرأ لك
ولاخى الطائر الحزين
تشبيهاتكم بليغه ورائعه
يستمتع من يقرأ بوست عندكم ومع الاستمتاع يستفيد
بجد بوست رقيق جدا"

أنسانة-شوية وشوية يقول...

فريند

ايوه فعلا عندك حق الانسان يضع جزء من نفسه فيما يصنع بحب ولهذا ليس كل فعل واحد وبنفس المذاق اذا اتختلفت الاشخاص

وانت من أهل الخير

أنسانة-شوية وشوية يقول...

قطتى

الموضوع مش مجرد هواية انا بتكلم علي اكتر من كده وانت ما شاء الله عندك حاجات كتير مش عندى انا شخصياً
بلاش كآبة وتقبلي تحياتى

أنسانة-شوية وشوية يقول...

رفقت الجميلة
بجد انت جميلة جداً جزاك الله خيرا مش عارفة اعلق اكتر من جزاكى الله خيرا علي الكلام الجميل ده

أنسانة-شوية وشوية يقول...

حبيبتى ام البنات

سعيدة جداً بيارتك وبستناكى علي طول ، بجدكلامك حلو جداً اسعدنى لدرجة كبيرة ربنا يجعلك دائماً مما يدخلون السرور علي قلوب الناس

احبك في الله

قررت أقتل كل الرجالة يقول...

مينفعش استعمل كل الخيوط دى واعمل بيها مشنقة جماعية للرجالة