الأحد، ١٣ أبريل ٢٠٠٨

ذكرى

تذكرتك لحظة ان رايته ... فهل تذكرتنى يوماً..

مازلت انا الصغيرة ... ومازلت انظر اليك من اسفل....وتنظر الي من اعلي..

ولانك انت ولانى انا فأنت هناك ... وأنا هنا

هناك ١٢ تعليقًا:

رفقة عمر يقول...

كلمات بسيطه ولكنها جميله قوى
بس انا محتاره تقصدى مين
هل تقصدين والدك

فرنسا هانم يقول...

انا مع رفقه عمر
اكيد تقصدى والدك
عموما كلمات جميله

MR.AMR يقول...

انا قولت من الاول انك لازم تكتبى شعر
عجبنى ماعبه هوائيه كلمات جميله
والكلمات ديه برضه بس انا مش فاهمها صعبه عليا بس انا مش مع انك تقصدى والدك ياريت توضحى شويه

أنسانة-شوية وشوية يقول...

رفقة عمر

وحشتينى جزاك الله خيرا علي تعليقك وانت محتارة ليه بس الموضوع مش محتاج حيرة
فاضية تسمعى

أنسانة-شوية وشوية يقول...

فرنسا هانم
يادى الهنا يادى السرور فرنسا هانم في مدونتى
وسع منتك له احلي تحية لاحلي فرنسا
اجيب النسكافيه
بصي بقي يا رفقة يا فرنسا
الموضوع انه لما شوفت واحد شخصية كويسة كده وجميلة وبيراعى ربنا في كل تصرفاته وبعلم اللي حواليه
افتكرت معلمى واستاذي الفاضل الذي لم يبخل علي يوما بأى معلومة او فكرة او مناقشة متحضرة وافتقدته لانى بقالي زمااااااااااااااااااان مشوفتوش
بجد افتقدك يا استاذي العزيز

أنسانة-شوية وشوية يقول...

عمرو

مش قوى كده ولا شعر ولا حاجة واديك عرفت انه مش والدى انه استاذى العزيز

غير معرف يقول...

كلمات حلوة بس انا قعده افكر مين ده ياتره وانا عرفة انه مش الرجل الطيب الكريم الحنين الى عمرى ما حد شاف زيه طبعا والدك بسسسسسس مين على العموم انها جميلة مانتى طول عمرك بتقولى كلام يمس الجلب


قتطى

تايه في وسط البلد يقول...

كلمات جميلة وتليق بشخصيات لا نستطيع الوفاء بفضلها علينا

dr. Ahmed Sakr يقول...

ما شاء الله

إحساس رهيب يحسه الإنسان عندما يرى أعز إنسان عنده ويريده ويتحدث معه بلمسات حانية

أسلوب ممتاز

أنسانة-شوية وشوية يقول...

قطتى
اخيراااااااااااا تعليق ورتى المدونة والنت كله

أنسانة-شوية وشوية يقول...

تايه في وسط البلد
بجد بجد فرحانة جدا انك في مدونتى جزاك الله خيرا علي التعليق
هشوفك تانى كتير هه

أنسانة-شوية وشوية يقول...

الحشرى

منورنى وبجد هو ده كان احساسي فعلا وكان بالنسبة لي جميل
فرحانة جدا بتعليقك وانك بتقول عليه اسلوب ممتاز يا حلولى
احبكم في الله