السبت، ٢٨ يوليو ٢٠٠٧

زوجى وحبيبيى أبو بناتى..............أحبك

زوجى وحبيبي ابو بناتى.........أحبك بصراحة أنا فرحانة جدا جدا لانى اخذت القرار اخيرا ونفذته كان نفسي اعمل مدونة من وقت طويييييل وقعدت افكر اعملها ولا لا طب هكتب ايه قعدت اتكلم مع نفسي كتير في الاخر قولتلها (نفسي طبعاً) انى حابة اشارك الناس كل الناس افراحهم واحزنهم همهم وفرحهم وهم كمان يشاركونى ناخد آراء بعض ونعبر عن احاسيس بعض يدعولي وأدعيلهم اخد ثوابهم وياخدوا ثوابي المهم عملت المدونة باركولللللللللللللللللللللللللللي
اخترت اسم المدونة شوية وشوية لان حال طبيعة البشر شوية وشوية شوية حب وشوية لا حب ولا كره شوية قلق وشوية آمان شوية فرح وشوية حزن وانا احب الناس اللي علي طبيعتها فحبيت المدونة تبقي علي طبيعتها برضه.
طب اول حاجة احب اكتب اكتب عن ايه وبما ان الناس شوية وشوية فانا الشوية النهاردة حالة حب مع زوجى فبصراحة ومن غير ما افكر كتير قررت اكتب عن زوجى وحبيبي وابو بناتي علي فكرة انا بحبه جدا علي الرغم ان مر علي زواجنا 13 سنة وشوية وبحبه كل يوم اكتر من اليوم اللي قابله وهو بالفعل سكنى

هناك ٩ تعليقات:

غير معرف يقول...

الف مبروك ياحبيبتى على المدونه الجديدة مش لاقى كلام يعبر عن فرحتى بيكى و الكلام الجميل اللى انتى كتباه دة وحاله الحب الى احنا عايشنها ربنا يبعد عنا الحسد وكل اللى يقرأ يقول بسم الله ماشاء الله الله اكبر من فضللك ضيفى هذة الجملة

غير معرف يقول...

الملاك الجميل
بارك الله فيكي علي هذا الكلام الجميل وأنا فعلا سعيدة بيكي جدا علي هذه المحاولة وربنا يكركم إن شاء الله وتستمري فيها.وعلشان أنتي ملاك جميل ربنا أكرمك بزوج جميل يستحقك ... بس ربنا يستر عليكم من العين لأنها محصلتش في التاريخ لسه أن يكون فيه زوجين بيحبوا بعض بعد 13 سنة زواج... بسم الله ما شاء الله ... وربنا يحرصكم من الحسد

غير معرف يقول...

الله اكبر و بسم الله مشاء الله
على فكرة يا قمر المدونة جميلة أوى و إن شاء الله مع مرور الزمن تكون أحلى
و ربنا يزود الحب فى بيتك و تبقوا كدة أسرة مثالية إن شاء الله
بس حطى بقى خرزة زرقة علشان عين الحسود :)


أميرة علاء

غير معرف يقول...

بسم الله ما شاء الله ربنا يبارك لكم و يهنيكو ويسعدكو إن شاء الله
و يجعلو زوج الدنيا و الآخره إن شاء الله
و يارب يبارك لكم فى بنوتاتكم و يجعلهم ذريه صالحة و قرة عين لكم و سبب لدخولكم جنات الفردوس
آمين يارب العالمين

غير معرف يقول...

الف مليون مبروك على تحقيق امنيتك الجميلهونفسى تكبرلغاية لما تبقى موقع ولااحلى من كدهوصدقينى انا معجبة بك جدا واتمنى اشارك معاك بس معنديش شجاعتك الجميله ولا احساسك العالى بكل ماحولك وربنا يزيدك من المشاعر المضيئة الموجوده بداخلك ويزيد بيتك حب ومستنيه بلهفة حقيقية كل جديد وجميل عندك وانت متاكده انا فعلابحبك اد ايه وبتمنى لك كل نجاح وتوفيق

نور الفجر

Hanaa يقول...

يا ه عليكم وعلي كلماتكم الرقيقة طلعتونى فوق في السماء
انا فعلا محظوظة ان عندى الحب ده في قلوبكم وانتو عارفين انا قد ايه بحبكوا في الله
جزاكم الله خيراً

غير معرف يقول...

مش عارف أقولك إيه عبيطة طبعا بعد 13 سنة زواج وعيال ولسه فى حالة حب صحيح - ساعة تروح وساعة تيجى
Zoro

غير معرف يقول...

الف مبروك المدونه00وهى رئه جديدة للتننفيس والتنفس00عقبال كده متقعدى وتكتبىالحاجات الى محتجاها لجهاز البنات00 وتنزليها فى المدونه00علشان اهل الخير كتير00

غير معرف يقول...

السلام عليكم ليه بس حنقلبها حزن ووجع فى القلب هى ناقصه بلاش اللون الحزينى ربنا يكرمك .على فكرة الصور معبرة جدا و جميله و ياسلام على علم مصر hamoaa